♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Maria - 4 augusti 2010 20:07

Hittade några gamla söta kort när jag gick igenom mina Isak kort. ♥


Isak i vidvinkelperspektiv, han ser allt lite kul ut, och väldigt lång! :D


Innan vi började klippa Isak så såg han ut som en golvmopp, fast en väldigt söt sådan förstås. ♥



Hihi :D

Av Maria - 4 augusti 2010 19:21

Igår när jag satt och zappade så hamnade jag på Leila bakar och jag kom på att det var alldeles för länge sedan jag själv bakade! Så idag cyklade jag och inhandlade lite ingredienser till tigerkaksbrownies, som jag googlade fram igår. Det var en kul kaka att baka och resultatet blev både gott och fint när man blandade de två smeterna i mönster. Den får jag nog ta och göra om någon gång! Nu ska jag ta det lugnt framför tv:n, för nu är magen full av kinamatsbuffé efter ha varit på middag med mamma, pappa, Marlene och Hampus.


Mmm, choklad. ♥


Färskostsmeten


Chokladsmeten


Receptet för dem som tycker det verkar gott: http://www.tasteline.com/Recept/Tigerkaksbrownie

Ovido - Quiz & Flashcards