♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Maria - 6 augusti 2010 20:13

Idag har jag haft en mycket trevlig dag på stan med Josefine. Vi testade ett rätt nytt fik i stan, som Josefine varit på tidigare och rekommenderade, och det var verkligen mysigt också! Sen fick vi även lite bröllopsärenden gjorda, det är kul att få vara med i planerandet, det är ju inte varje dag en nära vän gifter sig! Och så är jag ju lite extra delaktig eftersom jag är bröllopsfotograf så jag vill ju veta vad som händer. :) Sedan fick jag även vara med när Jossan skaffade en tatuering. Det var däremot inte en riktig! :D Det är stadsfest just nu så det finns ett par stånd där man kan få tatueringar sprejade på sig som håller i runt 2-3 veckor. Blev lite sugen själv, men jag bestämde mig för att spara pengarna, fast en fjäril i nacken ett par veckor hade inte varit helt fel.


Lite småkrasslig har jag känt mig idag också, så jag har varit lite orolig för att en förkylning är på gång. Än så länge känner mig faktiskt rätt okej så jag håller tummarna för att det blir en mini-förkylning, det känns så just nu. Jag har inte tid att vara sjuk, så jag håller tummarna!


För övrigt tycker jag att den snuskiga spindeln som flyttade in i mitt fönster igår kan gärna flytta ut under natten, tack!


 

Vinter-vampyrer och osmickrande blixt! :D

Ovido - Quiz & Flashcards