♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Maria - 17 augusti 2010 19:45

Lite bilder från idag på den fina frisyren och sminkningen som Josefine fixade, jag blev mycket nöjd! :)


 

Jag börjar inse hur galet långt mitt hår har blivit! Men snart bär det iväg till frisören.


 

I profil


 

Och så sminkningen. ^_^

Av Maria - 17 augusti 2010 11:30

Idag ska Josefine och jag ha en, ” hur ska Maria se ut på bröllopet-dag.” :D Det ska provas klänningar, testa frisyrer och smink. Det är väl tur att jag har Jossan som kan göra mig fin för jag själv är inte så jättebra på det, haha. Sen är det rätt roligt att ha en riktigt tjejig dag ibland också, så nu väntar jag bara på att hon ska komma tillbaks från sin ögonfransförlängning så ska vi sätta igång!


 

Josefine bjöd på en klassisk "Top model-pose" när vi hade provfotografering förra veckan. XD

Ovido - Quiz & Flashcards