♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Maria - 28 juli 2009 23:00

Har varit lite dålig med mitt bloggande, men ja ibland blir det så bara. Har haft ett par härligt lediga dagar i alla fall. Har fått en chans att leka lite turist själv för en gångs skull, istället för att vara den som serva dem. Maria kom förbi ikväll, vi skulle ha haft en filmkväll men det blev bara en slappkväll med prat, vilket inte är helt fel det heller. Hon kom med glass, så där föll hela min idé om jag skulle försöka vara lite nyttigare, men jag var nyttig fram till glassen åtminstone, det är alltid något! XD Sitter just nu och går igenom gamla bilder från fotosessioner från i våras. Här har vi en från Josefines och min graffiti fotografering. 

Ovido - Quiz & Flashcards