♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Maria - 3 juli 2009 18:12

Jag hittade den perfekta avataren för mig, haha. Jag känner verkligen igen mig, och jag vet nog att det finns fler där ute som gör det. :D  

Av Maria - 3 juli 2009 17:38

Kom iväg till Lotsen tillslut och åt en en pannbiff- och äggmacka, den var riktigt god! Sedan gick vi en kort runda på stan, jag håller på att inhandla lite saker som jag kan skicka till min kära vän Robin i USA. Om ni har några idéer på roliga småsaker från Sverige så är jag är öppen för förslag. Tillsist kom det lite regn efter all denna hetta så då skyndade vi oss hem och såg på film istället, är inte det svensk sommar i ett nötskal. :) Blir nog en träff med Maria ikväll så nu är det dags för mat! Här kommer ett par bilder från idag:

Av Maria - 3 juli 2009 09:38

Nu ska jag göra mig inordning och lämna min hemskt varma lägenhet. Ska åka en runda till Lotsen, ett mysigt litet café vid havet och äta frukost där med familjen. Dem har så himla goda mackor, mums!


~Ha en bra dag i solen!~


Av Maria - 3 juli 2009 08:54

Dags att jag tar tag i mitt bloggande va? Har inte haft tid och ork de senaste dagarna, har jobbat hela dagarna (extra långa dagar också!) och när jag kommit hem har jag fått hålla på och fixa med min adress. Tror ni att den fungerade trots att adressändring försäkrat det tre gånger? Visst säkert, det var väl inte så höga odds på det. Sista gången sa dem lite tjurigt att om jag inte trodde dem så får jag väl själv ringa posten, vilket jag också gjorde. Det var bra mycket mer effektivt, jag fick tillslut tag i mitt lokala postkontor och nu är allt ordnat. Lustigt att adressändring inte kan lyckas göra samma sak. Ett stort plus till Adlibris trevliga personal som glatt har skickat min bok för tredje gången utan extra kostnad. Den sista gången skickade dem till och med en ny bok utan att vänta in den första som inte kommit tillbaka i retur till dem än. Det är vad jag kalla bra kundservice!


Nu har jag nio dagar ledigt som jag ska njuta av! :D 

Ovido - Quiz & Flashcards