♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Maria - 18 juli 2009 22:21

Vilken dag på jobbet säger bara! Vi hade inte ett utan två rejäla åskväder över oss, båda höll i gång i cirka en timme vardera. Och här prata vi inte lite muller och någon blixt utan hur många blixtar som helst som slog ner runt omkring oss. Barnen gallskrek, hästarna blev rädda, brandlarmet gick, vi hade cirka 10 st (tappade räkningen) strömavbrott och två kortmaskiner och en telefon gick sönder. Jag har aldrig sett det regna så mycket, det var inte som att stå i en dush, det var värre. Jag fick vada i djupa små sjöar för att ta mig fram där det i vanliga fall är plan torr mark. Är jag lite slut efter idag? Ja det kan man säga. Jag hoppas på en aning mindre action imorgon.


~God natt!~

Ovido - Quiz & Flashcards