♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Maria - 4 juli 2009 22:38

Ännu en riktigt bra dag på min ledighet är över. Maria och jag tog en runda på stan tills vi inte orkade med värmen mer och gick ner till stadsparken för att bara ta det lugnt. Mia njöt i solen men jag höll mig mest i skuggan. Sedan drog molen ihop sig för åskväder så vi gick hem och åt middag. Himlen verkligen öppnade sig, det blev ett riktigt rejält spöregn, försökte fota det men det var svårt att fånga. Till kvällen blev det film, vi hyrde ”Bolt” och ”Twilight”. Jag hade inte sett "Bolt" innan, jättesöt och rolig film. Mia hade inte sett "Twilight", men hon tyckte den var bra. Så det blev en riktigt lyckad filmkväll med bra filmer och alldeles för mycket godis. XD


~Go natt!~

Av Maria - 4 juli 2009 09:18

Usch vad sent jag vaknade idag, blev väldigt förvånad när jag tittad på klockan och såg att den redan var nio. Så länge har jag inte sovit på länge. Men kanske jag behövde lite extra sömn, nu får jag i alla fall sätta fart och se till att komma ut i solen!

Ovido - Quiz & Flashcards