♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Maria - 9 juli 2009 19:13

Jag lovade mig själv att jag skulle ta tag i mitt ritande idag och det har jag också gjort! Tog faktiskt fram mitt stackars ritbord som har fått stå en aning bortglömt medan jag har lekt med mina Copic markers. Har jobbat några timmar nu på en större målning som inte är riktigt klar än men det här lilla landskapet gjorde jag först som uppvärmning. Jag hatar egentligen att göra landskap (och är ganska kass på det också!) men jag kan göra undantag ibland. Måla landskap digitalt kan faktiskt vara ganska trevligt trots allt, man har ju så härligt många nyanser att välja på och det går snabbt när man inte måste kladda med tusen olika färgtuber!

Av Maria - 9 juli 2009 19:07

Tog en dagstripp in i mörka Småland idag. Besökte bland annat Mönsterås, helt okej att besöka men jag skulle nog få abstinensbesvär eller något om jag skulle tvingas bo där. Borde laga mat men har ingen riktig hunger, men det lär väl slå till snart om inte annars.

Ovido - Quiz & Flashcards