♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Maria - 22 juli 2010 21:38

Josefine och jag har haft en mycket varm och trevlig kväll på stan! Vi åt goda om än väldigt stora glassar, så mätt blev man! :D Det hela avslutades med att jag fick en giftermåls förfrågan av en kille (haha!) och så tittade vi på fina ringar på marknaden som är i stan.


Dagens dåliga var den mycket påflugna telefonsäljaren som hoppade på oss och när vi tackade nej och försökte gå därifrån så höll han fast Josefine. Det är verkligen inte okej! Jag blev sur så jag tog tag i Jossans andra arm och drog med henne därifrån. Räcker det inte med att dem är jäkligt påflugna, ska dem börja hålla fast folk med våld också!

Av Maria - 22 juli 2010 11:35

Nästa vecka har Josefine och jag planer på att besöka den lokala graffitiväggen. Börjar känna mig rätt laddad in för det, det var så himla roligt när vi var där och fotade förra gången! http://sione.bloggplatsen.se/2010/01/28/2468517-graffiti/

Fina kort blev det också tycker jag, hoppas traktens graffitikonstnärer kan bjuda på fina bakgrunder även denna gång! Det ändras ju hela tiden så man vet ju inte vad det blir för bakgrunder den här gången.


  Den här delen av väggen gillade jag, jättesnygg!

Josefine ville testa att fota lite också så hon fick låna kameran och jag fick agera modell. ^_^

Ovido - Quiz & Flashcards