♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Maria - 18 juli 2010 17:47

Idag har det varit kändissöndag på stan för Maria och mig, haha. Eller ja typ, vi sprang i alla fall på Peter Dalle och Tommy Körberg på rätt tätt följd så det kändes som ett passande namn på dagen. Eller så kan man döpa den till Marias stora shoppingdag för idag gick Mia lös i skoaffärerna och kom hem med två par skor och även en bikini på rea. Själv var jag rätt återhållsam med pengarna idag, det blev en glass i hamnen och en sladd. Roligare köp än så blev det faktiskt inte. ;) Nu tänkte jag att jag skulle passa på att riktigt satsa på söndagsmiddagen och göra fläskfilé med bakpotatis, förhoppningsvis blir det lyckat också!


 

Mums med kulglass i sommartider!

Av Maria - 18 juli 2010 10:38

Har en seg men rätt avkopplande morgon. Jag underhåller mig med att lyssna på musik och fixa bilder. Det finns verkligen alltid något att göra när man har tusentals bilder som ligger på hårddisken och väntar på ens uppmärksamhet. :D


 

Hannah


 

Självporträtt


 

Josefine

Ovido - Quiz & Flashcards