♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg under april 2011

Av Maria - 6 april 2011 21:05

Det tävlas i det mesta på tv, så nu är jag glad att det äntligen kommit en programserie för mig, Work of Art: The Next Great Artist. Där tävlar 14 deltagare i konst, jag har kollat igenom första säsongen, man blir verkligen inspirerad! Porträtt-, bokillustration- och natur-utmaningarna var mina favoritprogram och så finalen såklart! Trevligt nog vann en av mina favoriter också! Jag ser framemot en andra säsong. :)


Av Maria - 6 april 2011 20:12

Idag lyckades vi pricka in kundkväll på Maxi, mindre roligt när man vill få veckohandlingen överstökad lite snabbt. Men som tur var skulle jag inte handla så mycket så jag lyckades tränga mig fram rätt effektivt trots allt!


 

Skiss från 2-3 veckor sedan som jag äntligen orkat skanna. :)

Av Maria - 3 april 2011 18:31

Jag undrar vad det är med traktens fiskmåsar idag. De har suttit och skrikit åt varandra på mitt och grannarnas tak ett bra tag nu. Fast just nu sitter en fiskmås och har en privat skrikfest med sig själv, verkar festligt...


Av Maria - 2 april 2011 12:55

Igår fann Isak sin kärlek när pappa och jag hälsade på hos Marlene och Hampus, en kattleksak med lite kattmynta i. Han gick envist omkring med den i munnen, jag har nog aldrig sett honom bära omkring på en leksak så länge, han blev en liten retriever hund där för ett tag. :D Sött var det, fast stackars Ville som bara ville fram och lukta på Isak blev inte så populär för Isak var rädd att han egentligen var ute efter hans nya kära ägodel!


    

Ovido - Quiz & Flashcards