♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Maria - 8 april 2011 18:16

Idag fick jag min deklaration, lite nervös öppnade jag den men jag kunde känna mig lättad direkt. Jag kan inte fatta de som tycker skatten är dyr, jag tycker inte att jag hade betalt in så mycket i skatt och ändå fick jag tillbaka jättemycket pengar! Jag som var rädd att jag skulle behöva betala tillbaks istället!


Av Maria - 8 april 2011 17:43

Vilket skumt väder det har varit idag, solsken, superblåsigt, molnigt, regn och inte minst hagel! Verkligen skiftande! Men jag har lyckats undkomma det allra värsta i alla fall. Hannah och jag tog en fika idag, kul att träffas, det var så länge sedan. Lite för roligt hade vi nog, för stackars Hannahs som var i slutet av en förkylning hade skrattattacker som övergick i KOL hosta som hon kallade det. Riktigt så hemskt tycker jag inte att det lät och det gav oss ju något mer att skratta åt. ;)


Hannah förra sommarn.

Ovido - Quiz & Flashcards