♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Maria - 18 april 2011 21:06

Nu har stickklubben lagt upp en massa fina bilder från stickfestivalen. Uppenbarligen hamnade även jag på kort. Men det var inget jag märkte för jag var så koncentrerad på min stickning! :D


Lånad från Stickklubben: http://stickklubben.blogspot.com/

Av Maria - 18 april 2011 18:34

Idag har jag agerat stalker i skogen. Ja det kändes faktiskt lite så när jag förföljde de stackars fåglarna med min kamera. Jag hade hoppats på några ekorrar också, men man kan ju inte få allt. En fin hackspett fick jag åtminstone se. Jag har också hunnit med att storstäda här hemma, så nu känns det helt klart som min dagliga motion är avklarad för idag! :D 


Här kommer ett par bilder, jag lägger upp en större bildbomb senare. Klicka på bilderna för att se dem större!


    

Söt rödhake som sjöng så fint. ^_^


 

Talgoxe med sin fångst.

Ovido - Quiz & Flashcards