♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg under januari 2011

Av Maria - 4 januari 2011 10:12

Frågan är om vi verkligen behövde mer snö? :D Vädret tyckte uppenbarligen det!


 

Av Maria - 2 januari 2011 14:55

Jag tänkte att så här i början på det nya året så ska jag ägna mig åt en sammanfattning av året som gick, det är alltid kul att gå tillbaka och se vad man fick gjort egentligen! Vilka månader var man kreativ och vilka borde man kanske ha tagit sig i kragen och fått mer gjort! Jag inleder med ett litet urval från de första sex månaderna.


I Januari var det lite kallt för att springa ute och fotografera men jag ritade helt klart desto mer. Fast en fotografering blev det ju faktiskt trots allt. Åtta minus grader och massa snö, Josefine var mycket tapper!


  

 

       



























 


   


I Februari trotsade jag kylan igen på egen hand med en långtur nere vid havet, jag hade snö upp till låren på vissa ställen, men vad gör man inte för en bra bild! ;)


 

         


























 


Eftersom det inte blev något ritande i februari så fick jag passa på i Mars! :)


   


Det blev en hel del skissande i April och några färdiga teckningar. De första vårblommorna kom och de skulle självklart fotas!


     


I Maj blev det ännu fler fina vårblommor och söta djurungar! Skissandet gick i samma vårtema. Josefine och jag passade på att ha en fotografering i grönskan.


                 


I Juni blev det foton på husdjur och ännu fler blommor, börjar någon tröttna på alla dessa blommor än? :D Det blev också parfotografering som övning inför bröllopet i augusti. Det var för varmt för att sitta inne och rita så det blev inte så mycket på den fronten.


 

 

          

Av Maria - 1 januari 2011 19:46

Jag hade tänkt blogga lite idag, men eftersom jag inte kom hem förrän nu, så blev det inte så mycket med det. Vi får se om jag kan ta nya tag imorgon. :) Men ett litet grattis tänker jag i alla fall slänga iväg till Isak som blev medelålders igår vid tolvslaget, hela sex år är han nu! Fast han beter sig redan som en gubbe, haha. Han sov t.ex som en stock när fyrverkerierna var i full gång igår vid midnatt.


 

6-åringen. ^_^

Ovido - Quiz & Flashcards