♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Maria - 21 januari 2011 21:52

Månen var riktigt stor och orange när den gick upp ikväll! Kunde inte låta bli och ta några kort, fast jag har inget vidare objektiv för att fota månen men försöka kan man ju alltid. Jag testade några långa slutartider med högt bländartal också när jag ändå var igång. Jag gick faktiskt och kollade på tv:n ett tag medan jag lämnade slutaren öppen, det är praktiskt när kameran kan sköta sig själv! ;)


  30 sek i slutartid, f.22

Av Maria - 21 januari 2011 14:47

Idag var jag uppe tidigt och har varit iväg på möte och sedan blev det några ärenden på stan, så nu är jag redan vrålhungrig igen trots att jag åt en rejäl frukost. Nu är alltså den stora frågan, vad blir det för mat? Det blir att leta i kylskåpet och ha en rejäl dos fantasi.

Ovido - Quiz & Flashcards