♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Maria - 8 januari 2011 14:34

Jag fixade till den här trion igår. Jag har inte så många kort framtagna med den här bakgrunden men det är för jag tycker den är rätt mörk och tråkig i jämförelse med många andra fina bakgrunder vi fotade framför. Men jag tycker brudklänningen fick ett fint fall när de stod på stenen i alla fall. :)


   

Av Maria - 8 januari 2011 14:19

Isak och jag har en mycket slapp lördag ihop, han ligger och sover i sängen medan jag stickar på ett par tummvantar och skifta mellan att slötitta på tv och lyssna på musik. Jag borde egentligen hämta kameran och ta ett kort på honom, han är så söt i sin punkafrilla och stora lugg nu när han är så långhårig. Om ett par timmar kommer mamma och pappa hit med kinamat, jag är hundvakt medan de är på nya Harry Potter filmen.


I går fick mitt stickprojekt ett par ben men här ett par kort som jag tog på den innan de kom på. Kram-kaninen kallar jag den, ni kan ju ana varför. ;)


 

Ovido - Quiz & Flashcards