♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Maria - 19 april 2010 22:09

Idag blev det en runda på stan med Josefine, mycket trevligt. Det blev lite ärenden gjorda, sen drog vi mest runt. ;) Vi avslutade med fika och ett försök till att äta glass ute i solen. Det gick rätt bra så länge solen var framme men sen blev det lite kallt när solen gick i moln. Nu är det väl snart dags för sängen för nu drar jobbveckan igång igen och då gäller det att vara utvilad.


Av Maria - 19 april 2010 10:50

Igår stod jag i badrummet och hörde dramatisk musik (det är väldigt lyhört i mitt badrum, jag hör lite allt möjligt från min granne när jag är där inne. :D) Jag kände igen musiken så väl och tänkte vilken film är det nu igen? Man hörde att det var en tecknad, för det hördes på dramatiken. ;) Det tog några sekunder men så kom det till mig, Lejonkungen! Jag hörde till och med vilken scen det var också, den allra hemskaste, med gnuerna och Simbas pappa. Sen hörde jag Simbas ”Pappa!” också, som bekräftade det hela för mig. Vilket nostalgi moment man fick då. ^_^ Men usch vad supersorgligt den scenen var när man var liten!


Jag kom och tänka på den här bilden, som både är rätt hemsk och rolig på samma gång. Gnuer är inget vidare på att trösta, haha.


http://hellcorpceo.deviantart.com/art/Sympathy-from-the-Wildebeest-15875077

Ovido - Quiz & Flashcards