♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Maria - 2 april 2010 19:45

Något jag har skissat ihop idag. Och nej jag är inte helt kass på anatomi, han ska faktiskt bara ha tre fingrar och två tår. ;)


Av Maria - 2 april 2010 13:47

Idag blev det en riktigt långtur ute i det fina vädret, härligt! I går var det rätt stressigt på jobbet så nu ska jag bara njuta av ledigheten idag. :D En kul överraskning mötes jag i alla fall av när jag kom hem igår på kvällen. Den här jättefina teckningen av min karaktär Damon som Nephy har ritat som del av vår art trade. Hon var verkligen snabb, nu känner jag att jag får skynda på med min del! Jag har bara hunnit börja skissa än så länge. Idag på morgonen såg jag att hon även hade skickat hennes skisser också, som var minst lika roliga att se! Superfint allting tycker jag! ♥


 

Ovido - Quiz & Flashcards