♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg under december 2010

Av Maria - 13 december 2010 10:16

Det tog en vecka men nu är jag klar med Isaks filt! Jag blev faktiskt rätt nöjd med resultatet måste jag säga. :)


 

Av Maria - 12 december 2010 15:58

Idag har jag gjort juliga grejer som att skriva julkort och slagit in julklappar. Utanför har det varit minusgrader och snö, mys! :D


Av Maria - 12 december 2010 10:44

Jag har mina aningar om att jag måste ha varit rätt så trött igår kväll, för gud vad jag skrattade åt det här! Jag är alltid så härligt lättroad när jag är trött. XD


Av Maria - 11 december 2010 18:51

Idag blev det en runda till Kosta för lite shopping. Jag fick en julklapp köpt så det är jag nöjd med. :)


Av Maria - 11 december 2010 09:10

Det är lätt att vakna till liv på morgonen med en musikallåt i hörlurarna, de är alltid så imponerande överenergiska! :D Just den här kommer från Hairspray.


Av Maria - 10 december 2010 18:15

Idag slog Maria och jag till med en riktig långtur i snön igen, riktigt härligt var det! Kameran fick också följa med på rundan! :)


  


                                

 



     

Av Maria - 9 december 2010 17:08

Dagens trevliga överraskning var att Robins julklapp kom fram idag, jag älskar att hämta ut paket! :D Det innehöll:


Massa godis!


Ett fint lila armband.


Och så de roligast! Hemmagjorda plushies av mina pojkar, haha.


 

Kolla va bra de trivs vid min lilla julgran! :D


Originalet:   

Av Maria - 6 december 2010 20:03

Maria och jag tog oss en runda på stan idag och jag fick chans att lagra upp med nya garnnystan. Jag har nästan varit lite för effektiv så mina nystan har börjat ta slut, men nu så är jag redo för mer stickande!  


Ovido - Quiz & Flashcards