♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Maria - 14 december 2010 15:48

Maria in action! :D För dem som kanske kunde vara lite nyfikna på stickning med strumpstickor. Det var lite dåligt ljus men jag ville samtidigt inte ha för dåligt skärpedjup, så det blev en lite mörkare video med bra skärpa och en ljusare med lite sämre skärpedjup.


Av Maria - 14 december 2010 13:33

Idag tar jag min stickning till the next level! XD Jag har inhandlat strumpstickor och rundstickor som jag förhoppningsvis ska kunna bemästra. Jag har redan gett mig i kast med strumpstickorna och det har faktiskt gått förvånansvärt bra att sticka med fem stickor samtidigt, det är lite pilligt men det är inte alls så omöjligt som det ser ut!


   

Ovido - Quiz & Flashcards