♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Maria - 22 december 2010 20:48

Det känns skönt att säga att nu är julhandeln avklarad! Det är som vanligt galet mycket folk som ska handla mat, men jag lyckades snedda rätt bra bland allt folk med min lilla rullkorg. Alla julklappar är inslagna och klara så julkänslan har verkligen börjat infinna sig! Nu ska jag bara hinna gå en runda till Garnboden imorgon sedan är jag helt redo för jul! Lite nya garnnystan har jag redan nu, jag har precis gått igenom en stor påse med restgarner som momor varit snäll att ge mig. :)

Av Maria - 22 december 2010 09:50

Jag tänkte jag skulle sätta ihop en almanacka med egna bilder något år, det blev ingen i år men det här var i alla fall vad jag satte ihop. Fast nästa år så kommer jag ju ha ännu lite fler fina bilder att välja på förhoppningsvis. :)


Januari

 

Februari


Mars

 

April

 

Maj

 

Juni

 

Juli

 

Augusti

 

September

 

Oktober

 

November

 

December

Ovido - Quiz & Flashcards