♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Maria - 22 juni 2009 20:27

Nu har jag inhandlat mig en ny kamera, det blev en Nikon coolpix s600. Man blev lite fattigare men jag känner mig rätt nöjd med mitt köp. Den är så himla liten och nätt så den kommer få en självklar plats i väskan. :) Självklart har jag redan testfotat, här har vi lilla mig med kameran.

Av Maria - 22 juni 2009 09:34

Hade fiskmåsarna en skrikfest utanför mitt fönster idag igen? Japp, det kan du ge dig på. Dem satte väl igång runt kl. 5-6 på morgon. Hade inte ork nog att titta upp på klockan. Dem slutade någon gång runt halvåtta när jag steg upp, kul. Nu ska jag få i mig lite frukost innnan jag springer ner i tvättstugan igen. Tur att jag inte har en allt för stor tvätt idag, jag vill ut i solen!

Ovido - Quiz & Flashcards