♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Maria - 4 juni 2009 23:26

Har kollat in nya KH spelet ”Kingdom Hearts 358/2 Days” på youtube, finns bara på japanska än så länge men den engelska versionen kommer i höst. Det ser lovande ut, men tråkigt nog kommer den bara till Nintendo DS istället för Playstation 2 som de andra spelen utkommit till. Trist tycker jag, de två första var så roliga att spela. Speciellt Kingdom Hearts II, det var både snyggt och underhållande, jag ska nog ta och spela om det igen. ^_^ Nu är det dags för sängen, Robin håller mig uppe alldeles för länge när jag är trött. Tidsskillnader är något som jag gärna kunde var utan.


~God natt!~

Av Maria - 4 juni 2009 19:57

Äntligen en ledig dag imorgon, ska bli skönt men kanske inte så ledigt trots allt för jag ska iväg och köpa gardiner och städa lägenheten, tråkigt värre. Hade en lugn dag på jobbet idag, fast blodvite uppstod, igen! Jag vet inte varför min stackars händer måste lida så, det är tredje gången nu på kort tid som jag slår mig på jobbet så att blodet rinner. Måste börja ta med mig plåster. Blev lite glad vid lunch i alla fall, då gjordes det testvåfflor i köket inför lördag, så jag fick smaka redan idag, mums! :D

Ovido - Quiz & Flashcards