♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Maria - 21 juni 2009 19:24

Var och tittade på kameror idag. Jag har ju egentligen redan min lilla bjässe, min Nikon D70, vilket jag är mycket nöjd med. Men det är ju inte direkt en kamera man lätt tar med sig genom att stoppa den i fickan. Så jag tänkte att det kanske var dags att investera i något mindre för de tillfällena då jag vill ha en smidig kamera som jag orka bära på och kan nöja mig med lite sämre bilder. Strax under 2000 kr hade jag väl tänkt mig, fastnade för en Nikon S600 coolpix, tror jag ska slå till på den faktiskt. Känns ganska lagom, vill inte ha vilket skit som helt men inte det dyraste heller för jag har ju faktiskt redan en dyr kamera.

Av Maria - 21 juni 2009 17:58

Sommar och sol, då åker mina klänningar fram! ^_^ Det här blev dagens outfit. Klänningen är från Indiska och tightsen från Gina.

Av Maria - 21 juni 2009 12:20

Cal och Niko i japansk stil, snyggt! Man kan ju inte säga annat än att japanerna vet hur man gör vackra och färgglada bokomslag. Det här bilderna är omslaget till den japanska översättningen av ”Nightlife”. Dem som följer min blogg vet ju att ”Nightlife” var mitt senaste boktips. I den japanska versionen så stoppar de även in lite fina illustrationer i själva boken, det tycker jag är en kul idé, skulle jag vilja se mer av!


Nästa boktips kommer dyka upp inom en snar framtid!

Av Maria - 21 juni 2009 07:42

Varför skriker fiskmåsarna så förbannat mycket om morgnarna?! Man kan ju tro att dem sitter fast någonstans. Ibland finns det faktiskt nackdelar med att bo vid kusten…

Ovido - Quiz & Flashcards