♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg under januari 2012

Av Maria - 10 januari 2012 17:37

Har inte hunnit med att rita så mycket på senaste, men lite nytt har det blivit. :)


         

Av Maria - 9 januari 2012 21:12

Några foton från en fotografering i somras med Emelie, som jag hade en liten fotolektion med, och hennes syster Sara som var mycket duktig som nybörjarmodell! Det var en riktigt trevlig dag på en av mina favorit fotoplatser. :)


    

 

                  

Av Maria - 9 januari 2012 20:39

Idag åkte vi en runda till landet och hälsade på mormor och morfar. Jag försökte mig på att lära Hampus och syster att sticka, själv fortsatte jag vidare med mina strumpor. De var riktigt koncentrerade miner som gällde!


 

 

 

Dock tycker jag synd om Hampus som fick åka hem och öva med monsterkatter hängandes i garnet, haha!

 

Ovido - Quiz & Flashcards