♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Maria - 16 januari 2012 18:41

Kan ni fatta att jag tog de här bilderna första november, linne och kjol i november?! Visst lite kyligt var det men det gick förvånansvärt bra för det var verkligen en ljummen novemberdag trots att det inte ens var någon sol. Maria var snäll och ställde upp som modell när min fotolust slog till hårt. Sedan bjöd naturen på resten, fina höstlov och cool dimma, det är bara att tacka och ta emot. :)


                 

 

 

 

Av Maria - 16 januari 2012 17:35

Tråkig tvättdag idag, men någon gång ska ju det göras också. Det blev lite av ett experiment till middag, brukar bli så när man är så dålig som jag på att planera måltider. Men det blev rätt lyckat med kyckling och bulgur, jag får ta och äta bulgur lite oftare, himla gott faktiskt! Tyvärr hade jag inga wokgrönsaker hemma och blomkål och bulgur var väl inte helt lyckat, haha. Men morötterna och tomaterna passade i alla fall utmärkt.


Ovido - Quiz & Flashcards