♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Maria - 27 januari 2012 19:45

Idag har jag äntligen tagit tag i att frosta av frysen. Jag vet inte hur det brukar gå till när ni frosta av frysen, men hos mig går det rätt vilt till för jag vill bli klar snabbt. Med osthyveln, a.k.a min ishacka för stunden, så går jag lös på frysen och hackar is like there's no tomorrow! Så man kan väl säga att det låter en hel del om mig när jag hackar och drämmer handen i gallret för att lossa den sista isen. Idag uppstod det till och med blodvite, när jag råkade slå fingret i ett av gallerna. Men vad utstår man inte för kampen mot isen! Men nästa gång ska jag nog låna mammas hårtork och vara lite mindre våldsam.


På eftermiddagen åkte jag över en runda till mamma och pappa för att låna lite alsolsprit till mitt envisa nageltrång. Isak tycker jag är tråkig när jag sitter och pilla med mobilen. :D


Ovido - Quiz & Flashcards