♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Maria - 23 maj 2011 17:23

Här kommer en drös med strumpor, jag orkade äntligen fotografera dem idag! Jag älskar de lila, de är så gosiga och färgglada. Det olikfärgade mönstret blev till för att garnen inte räckte till att göra båda likadana, men jag tycker de blev rätt coola med tvärtom färger. Den ensamma blå strumpan håller jag på att sticka den andra strumpan till just nu. :)



 

Av Maria - 23 maj 2011 15:56

Vad jag känner mig effektiv idag! Nu är jag verkligen redo för en jobbvecka för jag har fått så mycket gjort här hemma! Så nu kan man bara lata sig när man kommer hem från jobbet, ska bli skönt det. :D


Här kommer ett par bilder till från igår, varsin singelbild på Marlene och Hampus, så nu har de båda matchande profilbilder på Facebook. ;)


 

Ovido - Quiz & Flashcards