♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Maria - 22 maj 2011 18:59

Har inte orkat blogga i helgen, men den har varit rätt så fullbokad också. I fredags så njöt Maria och jag av det fina kvällsvädret och satt nedanför slottet i solen innan vi gick in till stan och köpte varsin glass. Igår var familjen uppe i Borgholm och lyssnade på Hampus band som spelade på torget. Och idag har Marlene och Hampus äntligen löst in sin julklapp, en parfotografering. De ville ha studiokänsla med svartvita bilder så jag gjorde mitt bästa för att fixa det. :) Inte helt förvånande så var det Hampus som tröttnade först på fotandet, haha, så då åkte vi och åt på Subway. Åh jag är kär i deras kakor, inte bra, hur ska jag kunna hålla mig borta från dem?! XD


Här är några av bilderna från idag, jag hoppas de ska bli nöjda!



 


 

   

Ville är en mycket besvärad katt, haha.

Ovido - Quiz & Flashcards