♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Maria - 18 maj 2010 19:58

Jag såg förresten en rörhöna på promenaden idag, det kändes lite kul eftersom det inte är så ofta man ser dem. Dem har en rätt rolig gång på land också. :D Jag fick däremot ingen vidare bild på den tyvärr, den var rätt skygg. Men jag fick i alla fall chans att fota söta gräsandsungar, så det är jag nöjd med. :)


   

Rörhöna på språng!




    

Sötnos ♥



























Av Maria - 18 maj 2010 12:38

Idag blev det en morgonrunda i parken i kortärmat, kändes underbart somrigt det! Passade på att ta med kameran också. Det blev några bilder i förbifarten, jag fick inte stå stilla allt för länge på samma ställe för då blev Isak uttråkad. jag kanske går ner ditt själv någon gång i veckan och tar lite bättre foton i lugn och ro utan jäktade småhundar. ;)


           

Ovido - Quiz & Flashcards