♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Maria - 16 maj 2010 23:09

Usch vilken pärs, men nu har jag plockat ut det bästa från cirka 1300 bilder, så nu är jag nere i 275 bilder. Vilket känns i alla fall lite mer hanterligt. Man får väl konstatera att Josefine och jag hade en bra fotodag. Framförallt var det roligt och det är ju det som räknas, men det blev en hel del fina bilder också! Det var mycket som var bra idag, fint mjuk ljus, vackert vårblomster, mitt nya alldeles underbara objektiv och såklart duktiga Josefine. :) Men vi var båda rätt trötta och hungriga när vi var klara så vi gick in till stan och åt en bit mat, det kändes mycket välförtjänt.


Dagens komiska händelse var att vi stötte på två killar som helt ogenerat stod och kissade mot ett hus mitt inne i stan. Den ena av dem hade knappt hunnit stoppat in sig i byxan förrän han trodde att vi ville ha ett samtal med honom medan hans kamrat fortfarande stod helt öppet och kissade. Vi gick däremot bara snabbt därifrån, haha. :D  


Ovido - Quiz & Flashcards