♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Maria - 28 november 2010 11:20

Den här fick pappa i födelsedagspresent av mig idag, jag hann sticka klart den i torsdags, det var precis att garnet jag hade räckte till fransarna! Tur det, det hade känns lite onödigt att köpa ett helt garnnystan bara för att göra fransarna.


Av Maria - 28 november 2010 11:05

I helgen har det firats många födelsedagar! I fredags var vi hos Hampus och igår firade hela tjocka släkten morfars 75-årsdag. Det blev bowling och tre-rätters middag på restaurang. Jag blev totalt spöad i bowling av mina kusiner, haha, men det var roligt ändå! Det är ju inte lätt när Mikael inleder med tre strike på raken! Maten var jättegod men man hamnade nästan i matkoma efteråt, jag blev riktigt mätt och slö. Idag avsluta vi födelsedagshelgen med pappas födelsedag, fast han ska firas ordentligt nästa fredag samtidigt som min egna födelsedag.


Jag har snott lite bilder från igår från Marlene. :)


   

   

Jag är överglad, trots att jag förlorar. ;)

 

     

Mmm, den smarriga efterrätten! :D   

Ovido - Quiz & Flashcards