♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Maria - 26 november 2010 14:08

Färdiga! :D Egentligen gjorde jag klart dem i tisdags men jag passade på att fotografera dem idag för nu ska de snart packas ner och skickas iväg till USA. Hoppas Robin kommer att gilla dem! :)


Av Maria - 26 november 2010 11:06

Isak visar minsann matbiten vem det är som bestämmer, haha! Inspelning blev lite sådär för jag hade inte rätt typ av objektiv på kameran men jag är i alla fall glad att jag lyckades fånga Isaks dagliga kamp med maten! ;) Sådana här sötheter gör det lite mer uthärdligt att han har skällt på tidningsbudet två morgnar på raken och väckt mig! Man är liksom inte så pepp på att ägna sig åt hunduppfostran kl fem på morgonen. Fast det är väl kanske tur att man är så väl vaktad av en sådan farlig hund! XD


Ovido - Quiz & Flashcards