♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 22 juni 2012

Av Maria - 22 juni 2012 12:12

Nu har jag äntligen lite ledigt, jätteskönt! Jag inleder med tre dagar ledigt, sen jobbar jag söndag men sen har jag en vecka semester! Första lediga dagen igår var fullspäckad. Pappa och jag tog en morgonpromenad, sedan åkte vi en runda med Marlene, vi åt bland annat glass vid lotsutkiken, det var riktigt varmt och härligt!


På kvällen åkte jag och hälsade på Mia i sin nya fina lägenhet. Det är rätt komiskt att långa Maria lyckades få en vindsvåning som inte riktigt är gjord för långa männsikor på vissa ställen. Till och med jag får akta huvudet ibland, men den är riktigt luftig och stor annars. Sen blev jag minsann inte av med Maria, haha. Hon följde mig hem och bestämde sig för att stanna för hon ville inte åka hem till sin ensamma lägenhet, och jag tackar såklart inte nej till lite sällskap. :)


Idag ska det firas midsommar, vi får väl se vad vädret tillåter!


       

Ovido - Quiz & Flashcards