♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Maria - 29 maj 2009 22:18

Boktips är väl trevligt, eller hur? Det tycker i alla fall jag så jag ska passa på att dela ut några stycken i min blogg. ^_^ Jag ska däremot försöka undvika de allra vanligaste böckerna som ni säkert redan hört talas om ändå. Det finns ju riktiga guldkorn där ute som alldeles för få känner till! Jag älskar att vaska fram dem, det är lika roligt varje gång man finner en ny höjdarbok. Det blir lite av ett detektivarbete men jag tycker mig ha en bra känsla för vad jag tror kan vara något i min smak. Själva letande är en del av nöjet för mig, man får ju jobba lite för att finna den där riktigt bra boken! Har sällan blivit riktigt besviken på en bok jag själv letat fram. 


Men det är dock alldeles för få bra böcker som översätts till svenska så ni får tyvärr räkna med att det kommer bli en del engelska boktips, själv tycker jag det är jätteroligt att läsa på engelska men jag vet att inte alla känner så. I vilket fall som helst se till att håll utkik efter mitt först boktips, det är på väg! :)


Just nu är det sängen som gäller så att jag orkar ta mig upp när klockan ringer imorgon, sov gott!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards